Návrh: Nákladní dopravu na Žďár vést od Chrudimi a ze severní části města po Vítězství místo TGM

Současná ulice T.G.M. je ve Slatiňanech už historicky páteřní komunikace. Vede po ní také silnice I/37, která však bude po zprovoznění obchvatu odkloněna.

Dá se předpokládat, že tranzitní doprava se přelije automaticky na obchvat. Nabízí se otázka, jak to změní centrum města. Pěší zóna z něj ale určitě nebude, vždyť 1/5 dopravy na I/37 při výjezdu na Chrudim vzniká ve Slatiňanech… A to v této statistice ŘSD nejsou zahrnuti ti, kteří jezdí autem po městě, kterých je s rostoucí životní úrovní a pohodlností čím dál víc.

Otázkou je, kudy pojede nákladní doprava jižním směrem vznikající v průmyslové zóně v Píšťovech, kolem cukrovaru, kolem kasáren v Chrudimi a jedoucí od Čáslavi přes Chrudim. Obávám se, že pojede jako dosud přes TGM, aby se v Kunčí napojila na obchvat.

Nebylo by menší zlo nějak tuto dopravu motivovat, aby jela spíš ulicí Vítězství a napojila se na obchvat už u Orle? Dobrovolně tam nepojedou, mají to delší…

Bohužel stávající projekt rekonstrukce šišáku směruje dopravu od mostu nadále na TGM, čímž se komplikuje uvažované vytvoření centra města z TGM.

Napsat komentář

U komentářů prosím uvádějte celé své jméno.