RADA MĚSTA SLATIŇANY na 55. schůzi 21. října 2024
- SCHVÁLILA
- bezplatný vstup na akci „Vánoce na Švýcárně“ konané ve dnech 5. 12. 2024, 12. 12. 2024 a 19. 12. 2024.
- schválila kácení 8 ks zeravu západního na pozemku parc. č. 439/3 v kat. území Kunčí. Jedná se o dřeviny, které rostou v oploceném prostoru v okolí památníku v centru místní části Kunčí v obci Slatiňany. O kácení žádá osadní výbor, vzhledem ke stanovištním poměrům mají omezený prostor k růstu.
- schválila uzavření dodatku č. 5 k Smlouvě o dílo na akci „Revitalizace a obnova aleje Kaštanka ve Slatiňanech – I. etapa od Klapačky k vodárně.“ Vzhledem k tomu, že doposud nedošlo k převodu pozemků potřebných pro úplnou realizaci této zakázky z vlastnictví Národního hřebčína Kladruby nad Labem s.p.o. do vlastnictví Města Slatiňany, nemohla být zakázka
dokončena, a je proto nutné upravit termín dokončení prací. - přerušení provozu v Mateřské škole Slatiňany o vánočních prázdninách v termínu od 23. 12. 2024 do 31.12. 2024, ve znění zprávy č. 4/55. Hlasování: pro 7 hlasů. Návrh byl schválení
- pronájem části pozemkové parcely č. 305/20 o výměře 24 m2
v k.ú. Slatiňany pro umístění plechové buňky a drobného materiálu na dobu určitou a uzavření nájemní smlouvy. - vypsání nadlimitní veřejné zakázky na služby formou otevřeného řízení
s názvem: „Zajištění svozu a odstranění směsného komunálního odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“, dále schválila zadávací dokumentaci k nadlimitní veřejné zakázce na služby formou otevřeného řízení s názvem: Zajištění svozu a odstranění směsného komunálního odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“, a zároveň pověřila k provádění úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek v řízení o zadání této veřejné zakázky výběrovou komisi. - vypsání nadlimitní veřejné zakázky na služby formou otevřeného řízení s názvem: „Zajištění svozu a využití některých samostatně vytříděných využitelných složek komunálního odpadu“, zároveň schválila zadávací dokumentaci k této nadlimitní veřejné zakázce a pověřila k provádění úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek výběrovou komisi.
- vypsání nadlimitní veřejné zakázky na služby formou otevřeného řízení
s názvem: „Zajištění svozu a odstranění biologického odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“ a zároveň schválila zadávací dokumentaci k této nadlimitní veřejné zakázce a pověřila k provádění
úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek v řízení zadání veřejné zakázky výběrovou komisi.
- ODLOŽILA
- projednání nakládání s komunálním odpadem vznikajícím na území města Slatiňany při činnosti spolků, právnických a podnikajících fyzických osob – od 1. 1. 2025 na další jednání rady města.
- ROZHODLA
- uzavřít Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo ze dne 20. 3. 2024 se společností PF Stavitelství, s.r.o., IČ: 05406595, jako dodavatelem akce „Oprava fasády ZUŠ Slatiňany. Dodatek souvisí s pracemi, jejichž způsob
provedení byl upřesněn až po osazení lešení u fasády objektu. Z lešení bylo možné zjistit skutečný stav konstrukcí, především klempířských výrobků. Stávající klempířské prvky jsou dožilé a je účelná jejich celková výměna za prvky nové s trvanlivou povrchovou úpravou. Nad rámec prací uvedených v rozpočtu projektové dokumentace bude podhled říms střechy opatřen lazurním nátěrem. Na žádost stavebníka budou dále uloženy do chráničky pod omítku přívodní kabely ke kamerám. Stříška nad hlavním vstupem bude obroušena a opatřena novým ochranným nátěrem a novým zasklením. Uvedené práce byly projednány v součinnosti s technickým dozorem stavebníka
v rámci kontrolních dnů.
- uzavřít Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo ze dne 20. 3. 2024 se společností PF Stavitelství, s.r.o., IČ: 05406595, jako dodavatelem akce „Oprava fasády ZUŠ Slatiňany. Dodatek souvisí s pracemi, jejichž způsob
- PROJEDNALA
- – zprávu hodnotící komise k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem Stavební úpravy chodníku a nové veřejné osvětlení ul. 5. května a schválila výsledek zadávacího řízení na zhotovitele uvedené veřejné
zakázky. Dále rozhodla uzavřít smlouvu s vybraným zhotovitelem uvedené veřejné zakázky, kterou je společnost TES Čáslav, spol. s r. o., IČ: 257 67 704.; za 2,5mil. Kč vč. DPH. - uzavření Smlouvy o pronájmu s manžely Františkem Chmelenským a Vladimírou Chmelenskou, oba bytem Kunčí čp. 12, 538 21 Slatiňany, jejímž předmětem je pronájem části pozemkové parcely č. 439/8 o výměře 6 m2 v k.ú. Kunčí za účelem umístění konstrukce pro zvon.
- uzavření Příkazní smlouvy na administraci veřejné zakázky s názvem Pořízení cisternového automobilového vozu pro JSDH Slatiňany se společností iora legal, advokátní kancelář s.r.o., IČ 03901475.
- vyřazení neupotřebitelného majetku, kteý je v evidenci města Slatiňany.
- 23. změnu (úpravu) schváleného rozpočtu města Slatiňany na rok 2024 v příjmové části na 106 548 569,64 Kč (dorovnáno fi nancováním příjmů 71 535 374,56 Kč) a ve výdajové části 178 083 944,20 Kč (dorovnáno fi nancováním výdajů 0,- Kč).
- – zprávu hodnotící komise k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem Stavební úpravy chodníku a nové veřejné osvětlení ul. 5. května a schválila výsledek zadávacího řízení na zhotovitele uvedené veřejné
- SOUHLASILA
- s žádostí společnosti Recycling – kovové odpady a.s. o uzavření sběrného dvora během vánočních svátků, a to od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
- se vstupným ve výši 200,- Kč na sváteční posezení s paní Naďou Konvalinkovou, které se uskuteční dne 29. 11. 2024 v evangelickém kostele ve Slatiňanech.
Usnesení na webu je rm_05524.pdf
Odkaz: Ozvěny 12/2024