Rada města Slatiňany na své 55. schůzi projednala

RADA MĚSTA SLATIŇANY na 55. schůzi 21. října 2024

  1. SCHVÁLILA
    1. bezplatný vstup na akci „Vánoce na Švýcárně“ konané ve dnech 5. 12. 2024, 12. 12. 2024 a 19. 12. 2024.
    2. schválila kácení 8 ks zeravu západního na pozemku parc. č. 439/3 v kat. území Kunčí. Jedná se o dřeviny, které rostou v oploceném prostoru v okolí památníku v centru místní části Kunčí v obci Slatiňany. O kácení žádá osadní výbor, vzhledem ke stanovištním poměrům mají omezený prostor k růstu.
    3. schválila uzavření dodatku č. 5 k Smlouvě o dílo na akci „Revitalizace a obnova aleje Kaštanka ve Slatiňanech – I. etapa od Klapačky k vodárně.“ Vzhledem k tomu, že doposud nedošlo k převodu pozemků potřebných pro úplnou realizaci této zakázky z vlastnictví Národního hřebčína Kladruby nad Labem s.p.o. do vlastnictví Města Slatiňany, nemohla být zakázka
      dokončena, a je proto nutné upravit termín dokončení prací.
    4. přerušení provozu v Mateřské škole Slatiňany o vánočních prázdninách v termínu od 23. 12. 2024 do 31.12. 2024, ve znění zprávy č. 4/55. Hlasování: pro 7 hlasů. Návrh byl schválení
    5. pronájem části pozemkové parcely č. 305/20 o výměře 24 m2
      v k.ú. Slatiňany pro umístění plechové buňky a drobného materiálu na dobu určitou a uzavření nájemní smlouvy.
    6. vypsání nadlimitní veřejné zakázky na služby formou otevřeného řízení
      s názvem: „Zajištění svozu a odstranění směsného komunálního odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“, dále schválila zadávací dokumentaci k nadlimitní veřejné zakázce na služby formou otevřeného řízení s názvem: Zajištění svozu a odstranění směsného komunálního odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“, a zároveň pověřila k provádění úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek v řízení o zadání této veřejné zakázky výběrovou komisi.
    7. vypsání nadlimitní veřejné zakázky na služby formou otevřeného řízení s názvem: „Zajištění svozu a využití některých samostatně vytříděných využitelných složek komunálního odpadu“, zároveň schválila zadávací dokumentaci k této nadlimitní veřejné zakázce a pověřila k provádění úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek výběrovou komisi.
    8. vypsání nadlimitní veřejné zakázky  na služby formou otevřeného řízení
      s názvem: „Zajištění svozu a odstranění biologického odpadu z nádob na odpad a kontejnerů na odpad“ a zároveň schválila zadávací dokumentaci k této nadlimitní veřejné zakázce a pověřila k provádění
      úkonů zadavatele spočívajících v hodnocení nabídek v řízení zadání veřejné zakázky výběrovou komisi.
  2. ODLOŽILA
    1. projednání nakládání s komunálním odpadem vznikajícím na území města Slatiňany při činnosti spolků, právnických a podnikajících fyzických osob – od 1. 1. 2025 na další jednání rady města.
  3. ROZHODLA
    1.  uzavřít Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo ze dne 20. 3. 2024 se společností PF Stavitelství, s.r.o., IČ: 05406595, jako dodavatelem akce „Oprava fasády ZUŠ Slatiňany. Dodatek souvisí s pracemi, jejichž způsob
      provedení byl upřesněn až po osazení lešení u fasády objektu. Z lešení bylo možné zjistit skutečný stav konstrukcí, především klempířských výrobků. Stávající klempířské prvky jsou dožilé a je účelná jejich celková výměna za prvky nové s trvanlivou povrchovou úpravou. Nad rámec prací uvedených v rozpočtu projektové dokumentace bude podhled říms střechy opatřen lazurním nátěrem. Na žádost stavebníka budou dále uloženy do chráničky pod omítku přívodní kabely ke kamerám. Stříška nad hlavním vstupem bude obroušena a opatřena novým ochranným nátěrem a novým zasklením. Uvedené práce byly projednány v součinnosti s technickým dozorem stavebníka
      v rámci kontrolních dnů.
  4. PROJEDNALA
    1. – zprávu hodnotící komise k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem  Stavební úpravy chodníku a nové veřejné osvětlení ul. 5. května a schválila výsledek zadávacího řízení na zhotovitele uvedené veřejné
      zakázky. Dále rozhodla uzavřít smlouvu s vybraným zhotovitelem uvedené veřejné zakázky, kterou je společnost TES Čáslav, spol. s r. o., IČ: 257 67 704.; za 2,5mil. Kč vč. DPH.
    2. uzavření Smlouvy o pronájmu s manžely Františkem Chmelenským a Vladimírou Chmelenskou, oba bytem Kunčí čp. 12, 538 21 Slatiňany, jejímž předmětem je pronájem části pozemkové parcely č. 439/8 o výměře 6 m2 v k.ú. Kunčí za účelem umístění konstrukce pro zvon.
    3. uzavření Příkazní smlouvy na administraci veřejné zakázky s názvem Pořízení cisternového automobilového vozu pro JSDH Slatiňany se společností iora legal, advokátní kancelář s.r.o., IČ 03901475.
    4. vyřazení neupotřebitelného majetku, kteý je v evidenci města Slatiňany.
    5. 23. změnu (úpravu) schváleného rozpočtu města Slatiňany na rok 2024 v příjmové části na 106 548 569,64 Kč (dorovnáno fi nancováním příjmů 71 535 374,56 Kč) a ve výdajové části 178 083 944,20 Kč (dorovnáno fi nancováním výdajů 0,- Kč).
  5. SOUHLASILA
    1. s žádostí společnosti Recycling – kovové odpady a.s. o uzavření sběrného dvora během vánočních svátků, a to od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
    2. se vstupným ve výši 200,- Kč na sváteční posezení s paní Naďou Konvalinkovou, které se uskuteční dne 29. 11. 2024 v evangelickém kostele ve Slatiňanech.

Usnesení na webu je rm_05524.pdf

Napsat komentář

U komentářů prosím uvádějte celé své jméno.